Generelle salgs- og leveringsbetingelser (B2B)
1. Anvendelse
- Gælder for alle tilbud, salg og leverancer fra NetSec ApS til erhvervskunder, medmindre andet er skriftligt aftalt.
2. Tilbud og ordrebekræftelse
- Tilbud er gældende i 14 dage fra tilbudsdato, medmindre andet er angivet.
- En ordre er bindende, når NetSec skriftligt har bekræftet den.
3. Priser og betalingsbetingelser
- Alle priser er angivet i DKK ekskl. moms og eventuelle afgifter.
- Betalingsbetingelser: Netto 8 dage fra fakturadato, medmindre andet er aftalt.
- Ved forsinket betaling tillægges renter iht. renteloven samt rykkergebyr.
4. Levering og risikoovergang
- Levering sker ab NetSec’s adresse eller direkte fra producent/distributør.
- Risiko overgår til kunden ved levering.
- Leveringstider er vejledende og uden ansvar for indirekte tab ved forsinkelser.
5. Ejendomsforbehold
- NetSec forbeholder sig ejendomsretten til leverede varer, indtil fuld betaling er modtaget.
6. Reklamation og garanti
- Kunden skal reklamere skriftligt inden for 30 dage fra konstateret fejl.
- Reklamationen skal vedlægges dokumentation, fx fejlbeskrivelse eller logfiler.
- NetSec yder ikke selvstændig garanti, men formidler kontakt til producent ved behov.
- Garantibetingelser fra tredjepartsleverandører gælder særskilt.
7. Ansvarsbegrænsning
- NetSec er ikke ansvarlig for:
- Driftstab, avancetab eller andre indirekte tab.
- Fejl som følge af kundens egen opsætning, ændringer eller misbrug.
- Force majeure: fx strømsvigt, cyberangreb, leverandørsvigt, mv.
8. Ændringer i leverancen
- Ændringer skal aftales skriftligt.
- Ændringer kan medføre justering af pris og leveringstid.
- Mindre ændringer kan aftales pr. e-mail.
9. Prisjustering
- NetSec kan prisregulere ved væsentlige ændringer i omkostninger, fx hardwarepriser, energipriser eller tredjepartsydelser.
- Varsles med min. 30 dages varsel.
10. Lovvalg og værneting
- Aftalen er underlagt dansk ret.
- Tvister afgøres ved retten i Esbjerg, medmindre andet er aftalt.
11. Returret og reklamation for hardware
- Kunden har 8 dages returret på standardhardware, såfremt varen returneres i original emballage og uden skader.
- Returnering gælder ikke for specialbestillinger og skaffevarer, medmindre der foreligger væsentlige fejl.
- Reklamationsfristen er 12 måneder fra levering.
- For batterier og strømforsyninger gælder en frist på 6 måneder.
12. Ansvarsbegrænsning ved rådgivning
- NetSecs ansvar ved rådgivningsydelser er begrænset til den rådgivning, der gives på baggrund af de oplysninger, kunden har stillet til rådighed.
- NetSec kan ikke drages til ansvar for tab eller fejl, der opstår som følge af ufuldstændige eller forkerte oplysninger fra kunden.
13. Support og teknisk assistance
- NetSec yder support på leveret hardware i det omfang, producenten tillader.
- Support fra tredjepart (fx producenter) kan være begrænset til bestemte sprog eller supportformer.