Skip to main content

Generelle salgs- og leveringsbetingelser (B2B)

1. Anvendelse

  • Gælder for alle tilbud, salg og leverancer fra NetSec ApS til erhvervskunder, medmindre andet er skriftligt aftalt.

2. Tilbud og ordrebekræftelse

  • Tilbud er gældende i 14 dage fra tilbudsdato, medmindre andet er angivet.
  • En ordre er bindende, når NetSec skriftligt har bekræftet den.

3. Priser og betalingsbetingelser

  • Alle priser er angivet i DKK ekskl. moms og eventuelle afgifter.
  • Betalingsbetingelser: Netto 8 dage fra fakturadato, medmindre andet er aftalt.
  • Ved forsinket betaling tillægges renter iht. renteloven samt rykkergebyr.

4. Levering og risikoovergang

  • Levering sker ab NetSec’s adresse eller direkte fra producent/distributør.
  • Risiko overgår til kunden ved levering.
  • Leveringstider er vejledende og uden ansvar for indirekte tab ved forsinkelser.

5. Ejendomsforbehold

  • NetSec forbeholder sig ejendomsretten til leverede varer, indtil fuld betaling er modtaget.

6. Reklamation og garanti

  • Kunden skal reklamere skriftligt inden for 30 dage fra konstateret fejl.
  • Reklamationen skal vedlægges dokumentation, fx fejlbeskrivelse eller logfiler.
  • NetSec yder ikke selvstændig garanti, men formidler kontakt til producent ved behov.
  • Garantibetingelser fra tredjepartsleverandører gælder særskilt.

7. Ansvarsbegrænsning

  • NetSec er ikke ansvarlig for:
    • Driftstab, avancetab eller andre indirekte tab.
    • Fejl som følge af kundens egen opsætning, ændringer eller misbrug.
    • Force majeure: fx strømsvigt, cyberangreb, leverandørsvigt, mv.

8. Ændringer i leverancen

  • Ændringer skal aftales skriftligt.
  • Ændringer kan medføre justering af pris og leveringstid.
  • Mindre ændringer kan aftales pr. e-mail.

9. Prisjustering

  • NetSec kan prisregulere ved væsentlige ændringer i omkostninger, fx hardwarepriser, energipriser eller tredjepartsydelser.
  • Varsles med min. 30 dages varsel.

10. Lovvalg og værneting

  • Aftalen er underlagt dansk ret.
  • Tvister afgøres ved retten i Esbjerg, medmindre andet er aftalt.

11. Returret og reklamation for hardware

  • Kunden har 8 dages returret på standardhardware, såfremt varen returneres i original emballage og uden skader.
  • Returnering gælder ikke for specialbestillinger og skaffevarer, medmindre der foreligger væsentlige fejl.
  • Reklamationsfristen er 12 måneder fra levering.
  • For batterier og strømforsyninger gælder en frist på 6 måneder.

12. Ansvarsbegrænsning ved rådgivning

  • NetSecs ansvar ved rådgivningsydelser er begrænset til den rådgivning, der gives på baggrund af de oplysninger, kunden har stillet til rådighed.
  • NetSec kan ikke drages til ansvar for tab eller fejl, der opstår som følge af ufuldstændige eller forkerte oplysninger fra kunden.

13. Support og teknisk assistance

  • NetSec yder support på leveret hardware i det omfang, producenten tillader.
  • Support fra tredjepart (fx producenter) kan være begrænset til bestemte sprog eller supportformer.